Majlis Reunion Ke-2 TJP 68

Pada 3 Mei 2008, bertempat di Hotel Midah, Jalan Kampung Attap Kuala Lumpur, Intake 68 sekali lagi telah mengadakan Majlis Reunion Kali Ke-2 sempena dengan tahun ke-4 perkhidmatan di dalam ATM. Untuk makluman, reunion pertama telah pun diadakan pada tahun 2007 di Restoran Nelayan, Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur.

Lebih kurang 40 orang skot telah menghadiri majlis pada kali ini dan ada yang datang bersama suami/isteri dan juga anak-anak. Sambutan dimulai dengan majlis makan malam secara buffet. Skot kita daripada Brunei iaitu saudara Erawan turut hadir bersama temannya pada malam tersebut. Selepas itu sesi ucapan diteruskan oleh beberapa wakil skot sebagai pembuka kata dan bicara.

Ucapan berapi-api daripada Wak Sir...boleh jadi wakil rakyat lepas pencen kot!

Kek reunion dan kek birthday...mana satu nak potong dulu ni?

Dan acara kemuncaknya pada malam tersebut adalah sesi tiup lilin dan potong kek ulangtahun TJP 68 dan juga kek harijadi Normala yang turut diraikan sekali.

Tiup jangan tak tiup skot! Jangan kek tu terbang udah le!

Tahniah diucapkan kepada penganjur iaitu saudara Nik, saudari Norhalmi dan Azwany kerana telah bertungkus lumus menjayakan majlis ini yang pada asalnya hampir dibatalkan. Dan juga ribuan terima kasih kepada semua yang sanggup datang daripada jauh dan dekat bagi menjayakan majlis ini. Sokongan skot semua amat diperlukan dan diharap ianya akan diteruskan lagi di masa-masa akan datang. Syabas inspektor shahab...syabas...!

TJP 68 (Ini baru satu pertiga yang hadir)

p/s- bagi yang tak pernah datang reunion, jemput-jemput datang next reunion.. :)


Related Posts with Thumbnails